29.05.2017 / 13:27
StoryEditor

Rynki wschodzące napędzają sprzedaż FMCG – raport

Coca Cola na Trabancie ()
Wydatki na artykuły FMCG na rynkach wschodzących wzrosły w 2016 r. o 34 mld dolarów, czyli o 6%. W tym samym okresie na rynkach rozwiniętych krzywa wzrostu sprzedaży pozostawała płaska – wynika z najnowszego badania Brand Footprint, opracowanego przez Kantar Worldpanel. Raport zawiera ranking najczęściej kupowanych marek oraz przegląd trendów w globalnym przemyśle FMCG.

Zgodnie z ustaleniami raportu Brand Footprint już piąty rok z rzędu Coca-Cola pozostaje najczęściej wybieraną marką świata. Drugie miejsce w rankingu zajmuje Colgate, który jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
22.12.2025 / 11:46
StoryEditor
Eksport żywności z Polski przyspiesza. Te produkty i rynki napędzają sprzedaż
Rośnie ekspoer żywności z Polski (fot. Envato Elements)

Polski eksport produktów rolno-spożywczych notuje wyraźne wzrosty, a jego wartość w 2025 r. osiągnęła kolejne rekordy. Za dobrymi wynikami stoją zarówno ceny na rynkach światowych, jak i stabilna pozycja krajowych firm w europejskich łańcuchach dostaw. Co dokładnie sprzedajemy za granicę i gdzie trafia polska żywność?

W okresie styczeń–październik 2025 r. eksport towarów rolno-spożywczych z Polski osiągnął wartość 48,5 mld euro. To o 8 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. – wynika ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.12.2025 / 15:15
StoryEditor
Branża mięsna w 2025 roku. Kto zyskał, a kto stracił?
Kto zyskał, a kto stracił w branży mięsnej w 2026 roku? (fot. Pixabay)

Analitycy z Banku Pekao oraz Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przeanalizowali mijający rok w branży mięsnej. Kto okazał się zwycięzcą, a kto przegranym?

Autorzy zestawienia piszą, że rok 2025 był dla branży mięsnej czasem wymagającym, pełnym zmiennych uwarunkowań rynkowych, presji kosztowej oraz wyzwań regulacyjnych, ale jednocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 23:09