Rzecznik Tesco: Obniżki cen zmniejszają skalę marnowania żywności w sklepach
Na świecie prawie 1/3 nadającej się do spożycia żywności zostaje wyrzucona. Tesco od lat walczy z marnowaniem żywności na różnych płaszczyznach. Jednym z najbardziej efektywnych rozwiązań są przeceny produktów, dzięki którym Tesco tylko w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy uratowało ponad 15 tys. ton żywności.
Pozostało jeszcze 88% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
17.12.2019
To nie jest prawdą co Pan pisze Tesco obecnie nie obniża cen warzyw i owoców ze względu na datę przydatności do spożycia tylko ze względu na jakość, mimo, że ta jakość jest jest pod znakiem zapytania, a warzywa pakowane i owoce mają daty na opakowaniu z 7, 8 10, 11 a dziś mamy 17 i są w środku pognile. Nie chce kupować warzyw w Tesco bo i drogo i nieprzebrane.
-
16.12.2019
Panie Rzeczniku, Panie Sikora. Dlaczego wiele pasaży Tesco jest tak zaniedbanych? Mówi Pan językiem korzyści. Zadam mniej wygodne pytania. Dlaczego największe formaty wyglądają tak nędznie? Dlaczego na pasażach nie ma gastronomii, brakuje oświetlenia, ozdób świątecznych? Dlaczego jest tyle wakatów na wolnych powierzchniach? Czy podpisujecie nowe umowy najmu. Sieć się rozwija, zwija, czy modernizuje? Jeżeli to ostatnie to proszę o przedstawienie planów. Oczekuję wypowiedzi Pana Rzecznika na każde pytanie z osobna.
14