16.12.2019/14:09

Rzecznik Tesco: Obniżki cen zmniejszają skalę marnowania żywności w sklepach

Na świecie prawie 1/3 nadającej się do spożycia żywności zostaje wyrzucona. Tesco od lat walczy z marnowaniem żywności na różnych płaszczyznach. Jednym z najbardziej efektywnych rozwiązań są przeceny produktów, dzięki którym Tesco tylko w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy uratowało ponad 15 tys. ton żywności.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Konik 17.12.2019

    To nie jest prawdą co Pan pisze Tesco obecnie nie obniża cen warzyw i owoców ze względu na datę przydatności do spożycia tylko ze względu na jakość, mimo, że ta jakość jest jest pod znakiem zapytania, a warzywa pakowane i owoce mają daty na opakowaniu z 7, 8 10, 11 a dziś mamy 17 i są w środku pognile. Nie chce kupować warzyw w Tesco bo i drogo i nieprzebrane.

  • Pik 16.12.2019

    Panie Rzeczniku, Panie Sikora. Dlaczego wiele pasaży Tesco jest tak zaniedbanych? Mówi Pan językiem korzyści. Zadam mniej wygodne pytania. Dlaczego największe formaty wyglądają tak nędznie? Dlaczego na pasażach nie ma gastronomii, brakuje oświetlenia, ozdób świątecznych? Dlaczego jest tyle wakatów na wolnych powierzchniach? Czy podpisujecie nowe umowy najmu. Sieć się rozwija, zwija, czy modernizuje? Jeżeli to ostatnie to proszę o przedstawienie planów. Oczekuję wypowiedzi Pana Rzecznika na każde pytanie z osobna.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.