08.05.2020/16:33

S! - Żabka wprowadza funkcjonalne shoty pod marką własną

Kryzysowa sytuacja może być świetną inspiracją do tworzenia innowacyjnych produktów. Sieć Żabka stworzyła dla klientów dbających o dobre samopoczucie i odporność funkcjonalne shoty marki własnej S!. Shoty dostępne są w pięciu wariantach smakowych, które wzbogacają codzienną dietę. Produkty oferowane są w buteleczkach w 100 proc. z recyklingu (rPET) o pojemności 110 ml.

- Poszerzając nasz asortyment, zawsze staramy się jak najlepiej zrozumieć potrzeby klientów oraz poznać aktualne trendy żywieniowe. Konsumenci coraz chętniej sięgają po żywność funkcjonalną, której spożycie przynosi pozytywny wpływ na ich organizm. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową markę własną S!, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób dbających o swoje samopoczucie. W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzenie marki o kolejne warianty funkcjonalne.  Nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby dbać o jakość życia i reagować na potrzeby naszych klientów - mówi Wojciech Wetula, kierownik Zespołu ds. Rozwoju Innowacji w firmie Żabka Polska

Klienci mogą wybierać spośród pięciu wariantów, które oprócz zaskakujących kompozycji smakowych, naturalnie  i pozytywnie wpływają na organizm. W lodówkach w Żabce można zaleźć shoty S! w następujących wersjach: odporność, energia, witalność, relaks i matabolizm.

Shoty S! od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej technologii, która utrwala produkt przy użyciu wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w butelce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku konserwantów, substancji słodzących czy innych sztucznych dodatków. Buteleczki z napojem są w 100 proc. tworzone z recyklingu (rPET). Z tego samego tworzywa powstają także wszystkie butelki innych marek własnych dostępnych w Żabce – Foodini oraz Wycisk.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6100 placówek prowadzonych przez ponad 4300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie Galaxy, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 5500 sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.