16.12.2013/09:52

Sąd przyznał racje Tesco w sporze z Lidlem

Tesco nie naruszyło przepisów o konkurencji, prowadząc akcję reklamową „dyskontowe ceny w Tesco” – orzekł Sąd Najwyższy, rozstrzygając spór Lidla z Tesco.

Sąd uznał, że wbrew twierdzeniom Lidla, Tesco prowadziło dozwoloną reklamę porównawczą – podaje PAP. Spór sięgał 2008 roku, kiedy to Tesco zamieściło w gazetkach promocyjnych, alejkach sklepowych i na stronie internetowej ceny około 300 produktów i porównało je z cenami w Lidlu. Sąd Najwyższy oddalił kasację Lidla od wyroku Sądu Apelacyjnego w Krakowie, który uznał, że kampania reklamowa Tesco nie naruszała przepisów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.