Sainsbury’s chce walczyć na ceny z siecią Aldi
Brytyjska sieć Sainsbury’s w świątecznej kampanii promocyjnej postanowiła porównać ceny oferowanych przez siebie produktów spożywczych z ich odpowiednikami w niemieckiej sieci Aldi – donosi retailgazette.co.uk.
Sieć Sainsbury’s ogłosiła, że proponuje klientom „świąteczny obiad w doskonałej cenie” w ramach kampanii „Aldi Price match”, która obejmuje pierś indyka z kością, wędzonego łososia, baleron, dodatki warzywne i tort czekoladowy.
Kampania ruszyła w ubiegły weekend i potrwa do 24 grudnia.
Klienci Sainsbury’s mogą kupić szkockiego wędzonego łososia w cenie 4,49 funta za 300 g oraz wszystkie dodatki warzywne, w tym ziemniaki, kiełki, marchew, kapustę, brukiew i pasternak w cenie 19 pensów za opakowanie.
1,4-kilogramowy baleron kosztuje 5,70 funta, a potrójny tort czekoladowy 1,69 funta, podczas gdy pierś indyka z kością jest dostępna w cenie 6,89 funta za kilogram.
Sieć Sainsbury's uruchomiła również promocję wołowiny, która potrwa do wigilii. Cena wynosi 4,50 funta za kilogram w porównaniu z 6 funtami za kilogram w zeszłym roku.
6