14.01.2021/12:44

Sante zacieśnia współpracę z mongolską siecią Emart

Mija rok odkąd firma Sante wkroczyła do środkowowschodniej Azji. Dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), produkty rodzimej marki na dobre zadomowiły się na sklepowych półkach w Mongolii. Głównym parterem biznesowym jest wiodąca mongolska sieć hipermarketów Emart.

– Współpraca mongolskiej sieci hipermarketów Emart z polską firmą Sante rozpoczęła się pod koniec 2019 roku. Zainicjowali ją eksperci rynkowi PAIH w Ułan Bator. Sieć hipermarketów Emart jest jedną z wiodących w Mongolii. Głównym partnerem w dystrybucji produktów Sante została krótko po tym, jak jej przedstawiciele spotkali się z naszymi firmami podczas PAIH Forum Biznesu. Azjatyccy partnerzy byli pod wrażeniem produktów Sante. I tak polski producent zadebiutował na mongolskim rynku – mówi Katarzyna Jedlińska, rzecznik prasowy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Firma Sante powstała w 1992 roku, od początku wyznaczając trendy na rynku zdrowej żywności. Jej bogata i różnorodna oferta obejmująca ponad 200 produktów w kategoriach: płatki śniadaniowe, ciastka i batony zbożowe, kasze, ziarna, batony proteinowe, masło orzechowe, napoje roślinne, pasty i pasztety roślinne, ale także własne nowoczesne fabryki w Polsce, spełniających rygorystyczne normy jakości i bezpieczeństwa potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami – to nie jedyne atuty polskiego producenta. Produkty Sante rok w rok uzyskują nagrody uznanych ekspertów rynku i konsumentów. Wizytówką firmy Sante jest nieustannie powiększająca się rodzina produktów bez sztucznych dodatków – z krótkim składem i tzw. „czystą etykietą”.

Firma Sante od początku istnienia aktywnie się rozwija i systematycznie poszerza dystrybucję w kraju, jak również na rynkach międzynarodowych. Obecnie eksportuje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie. Na półki mongolskich sklepów trafiła część z nich.

– Dzięki pomocy PAIH wprowadziliśmy do sieci detalicznej Emart między innymi Granolę, Muesli, Crunchy, ale też ciastka FIT, batony zbożowe Crunchy i batony proteinowe GO ON. Bacznie obserwujemy mongolski rynek produktów spożywczych, ponieważ chcemy budować lojalność tamtejszych konsumentów i dostarczać im coraz więcej zdrowych produktów Sante. W 2021 roku planujemy wprowadzić nowości, które z sukcesem wprowadzaliśmy już na inne rynki, otrzymując przy tym pozytywny odzew naszych partnerów biznesowych i konsumentów. Planujemy dołączenie do oferty napojów roślinnych czy masła orzechowego. Jesteśmy przekonani, że nasza kolejna propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem mongolskich konsumentów – wskazuje Piotr Kowalski, kierownik ds. eksportu w Sante.

– Misją naszej sieci jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, mających korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie klientów. Po spotkaniu z przedstawicielami Sante stwierdziliśmy, że znaleźliśmy to, czego szukamy. Mongołowie bardzo lubią polskie produkty. Zainteresowanie marką Sante stale rośnie. Wierzymy, że nasza współpraca będzie się konsekwentnie rozwijać. Obecnie produkty Sante sprzedajemy we wszystkich supermarketach naszej sieci. Wprowadziliśmy je też do sprzedaży online. Życzymy sobie, żeby każda mongolska rodzina zaczynała dzień zdrowym śniadaniem, właśnie dlatego w naszej ofercie znalazły się produkty Sante. Wierzymy, że dzięki tej współpracy przyczyniamy się do promowania zdrowego trybu życia, a to dla nas bardzo ważne – mówi Oyunchimeg Ulziibayar z firmy Sky Hypermarket LLC, zarządzającej siecią supermarketów Emart Mongolia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także