05.04.2017/18:37

Selgros wprowadza markę własną z segmentu premium

Należąca do koncernu Transgourmet sieć hurtowni Selgros Cash&Carry wprowadza do oferty nową markę własną z segmentu premium. Pod marką Transgourmet Premium pojawi się 13 produktów, w tym m.in. przyprawy, oleje, octy balsamiczne, czy sól.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.