05.04.2017/18:37

Selgros wprowadza markę własną z segmentu premium

Należąca do koncernu Transgourmet sieć hurtowni Selgros Cash&Carry wprowadza do oferty nową markę własną z segmentu premium. Pod marką Transgourmet Premium pojawi się 13 produktów, w tym m.in. przyprawy, oleje, octy balsamiczne, czy sól.

W ramach Transgourmet Premium można znaleźć m.in. czarny ryż o zapachu świeżego pieczywa, wędzoną sól, olej z nasion maku, oleje z orzechów laskowych i dyni, ocet balsamiczny, czy pieprz fermentowany według azjatyckiej receptury.

Produkty z segmentu premium mają być wyróżnikiem oferty sieci Selgros i Transgourmet na tle konkurencji w sektorze hurtu. Nowa marka dedykowana jest firmom z sektora HoReCa.   

Transgourmet Premium to produkty, które mają poszerzyć asortyment marki własnej w halach Selgros C&C i Transgourmet. Dotychczas firma oferowała produkty własne pod markami Transgourmet Economy oraz Transgourmet Quality. 

Ofertę Premium uzupełniają produkty od Frische Paradies – dostawcy słynącego z dystrybucji ekskluzywnych komponentów dań, w tym m.in. owoców morza.

Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska. Firma zainwestowała do tej pory w Polsce ponad 2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce siedemnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (3 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce ponad 4 000 pracowników. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.