30.06.2016 / 09:35
StoryEditor

Seniorzy najbardziej zwiększą wydatki na konsumpcję

Do 2030 roku to klienci powyżej 75. roku życia najbardziej zwiększą wydatki na konsumpcję (fot. 123RF)
Dwa segmenty konsumentów – zarówno globalnie, jak i w Polsce – będą liczyć się coraz bardziej. Chodzi o osoby, które skończyły 45 lat i pracują, oraz o emerytów. Przeznaczone dla nich produkty i usługi w coraz większym stopniu będą decydować o sukcesie sprzedażowym.

To oznacza, że wszechobecny dziś kult młodości przestanie być dominującym trendem marketingowym. Wojciech Bogdan, lider praktyki dóbr konsumpcyjnych i handlu w firmie dora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 14:34
StoryEditor
Polski rynek spożywczy. Jak wygląda jego struktura w podziale na formaty?
Dyskonty zawłaszczają dla siebie coraz większą część detalicznego rynku spożywczego w Polsce. Nie zmienia to jednak faktu, że lokalne sklepy są wciąż na nim znaczącą siłą. Nic też nie wskazuje na to, żeby ten kanał miał zostać w przyszłości "zaorany" przez wielkopowierzchniową konkurencję.

Wg danych NIQ, pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych, na które powołuje się Grupa Eurocash, do dyskontów w 2023 r. należało 37 proc. udziałów w wartości detaliczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 17:01
StoryEditor
Kto kupił Browar Leżajsk od Grupy Żywiec? Czym zajmuje się firma Mycofeast?
Browar w Leżajsku sprzedany firmie Mycofeast, Krzysztof Sobejko/Facebook
Spółka Mycofeast kupi od Grupy Żywiec Browar w Leżajsku, to oznacza, że browar zostanie uratowany. Przypomnijmy, że już od kilkunastu miesięcy spekulowano na temat zamknięcia firmy, a także poszukiwań inwestora, który mógłby kupić producenta piwa z Leżajska. Wśród zainteresowanych wymieniana była sieć Żabka Polska oraz Grupa Orlen.

Grupa Żywiec podpisała warunkową umowę dotyczącą sprzedaży udziałów w spółce kontrolującej aktywa Browaru w Leżajsku ze spółką Mycofeast. To spółka z Oxfordu, z główną siedzibą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 17:54