29.07.2019/13:07

Sephora testuje nowe rozwiązanie. Proste i ułatwiające życie

Na prosty, ale rewolucyjny pomysł wpadła sieć perfumerii Sephora. Wprowadza kolorowe kosze na zakupy. Na razie testuje rozwiązanie w trzech sklepach, ale klienci powinni być z niego zadowoleni.

Wiele osób nie lubi, kiedy podczas zakupów podchodzą do nich ekspedientki lub ekspedienci i zaczynają doradzać, albo pytać, czego szukają. Tym bardziej, że często klienci sami nie wiedzą, co chcą kupić i po prostu rozglądają się za czymś, co im się spodoba. Bywa też, że doskonale wiedzą, czego potrzebują i nie chcą, żeby ktoś namawiał ich do zakupu czegoś innego. Niektórzy po prostu nie lubią rozmawiać z obcymi osobami i czują się niezręcznie, kiedy po wejściu do sklepu ktoś do nich podchodzi.

Naprzeciw klientom Sephora wprowadziła wiec dwa kolory koszyków: czerwony, sugerujący, że klient potrzebuje porady i czarny, który oznacza, że nie życzymy sobie doradzania, bo wiemy, co chcemy kupić.

Na razie kolorowe koszyki pojawiły się w trzech sklepach: w warszawskiej Sadybie, centrum Plaza w Lublinie i Renoma we Wrocławiu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.