23.03.2021 / 10:39
StoryEditor

Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce sieci Sephora. Firma tworzy nowe stanowisko

Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce, Sephora (mat. prasowe Sephora)
Od stycznia do zespołu e-commerce Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński, który został powołany na nowo utworzone stanowisko dyrektora e-commerce.

Jakub Gierszyński jest ekspertem i pasjonatem e-commerce oraz omnichannel, związanym z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio pełnił funkcję dyrektora e-commerce i marketingu w fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 13:40
StoryEditor
GoodMills stawia na Polskę. Producent mąki Basia inwestuje 25 mln euro w zakład w Kutnie i zapowiada budowę kolejnego
Firma GoodMills Polska uruchomiła nową linię do przemiału pszenicy w zakładzie w Kutnie (fot. materiały prasowe)

Firma GoodMills Polska, należąca do austriackiej grupy GoodMills, robi strategiczny krok w rozwoju. Producent mąki pod marką Basia uruchamia nowoczesną linię przemiałową w zakładzie w Kutnie. Co GoodMils zyskuje dzięki tej inwestycji i gdzie planuje kolejną?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki cel stawia sobie firma GoodMills Polska?
  • Ile zakładów ma GoodMills w Polsce?
  • Jakie marki należą do firmy GoodMills?
  • Jaką rolę odg...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 14:54
StoryEditor
Lidl odpowiada na politykę celną Trumpa potężnymi inwestycjami we własną flotę kontenerowców. Dyskonter ma ciekawą strategię
Lidl chce być odporny na skutki wojny handlowej Donalda Trumpa (fot. Alexandros Michailidis/Shutterstock; Evan El-Amin/Shutterstock)

W obliczu wyzwań geopolitycznych, Lidl mocniej inwestuje we własną infrastrukturę logistyczną. Najnowszym krokiem w tym kierunku jest zamówienie pięciu nowoczesnych kontenerowców w chińskiej stoczni Guangzhou Shipyard International. Jak podaje "Handelsblatt", wartość kontraktu szacowana jest na około 600 milionów euro.

Planowana dostawa statków przewidziana jest na lata 2027-2028. Nowe jednostki mają znacząco przewyższać dotychczasowe możliwości floty operatora logistycznego Tailwind Shipping ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:02