16.03.2021/14:10

Ser dojrzewający Gouda od Łowicza nagrodzony w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Ser zdobył złoty medal w kategorii: Sery i serki kanapkowe. Gouda jest serem holenderskim dojrzewającym, tłustym, półtwardym o zwartej strukturze. Sprawdza się jako dodatek do kanapek czy tostów, jest lubiany przez dzieci i dorosłych. 

Nowy format opakowania typu koperta, dzięki możliwości wielokrotnego otwierania i zamykania sprawia, że ser dłużej zachowuje smak i świeżość. Szata graficzna opakowania nawiązuje do strategii komunikacyjnej marki Łowicz.

– Chcielibyśmy podziękować za ogrom wyróżnień w badaniu. Pięć miejsc na podium, w tym dwa złote medale za ser Gouda oraz serek Mascarpone to dla nas powód do dumy. Wyboru dokonali ci, na których zdaniu zależy nam najbardziej – konsumenci. 

Dostrzeżono nasze zaangażowanie w wytwarzanie najwyższej jakości produktów pochodzących z polskiego mleka. Jesteśmy również przekonani, że zaowocowała obrana przez nas strategia marketingowa – spójny wizerunek marki oraz dobrze dobrane narzędzia komunikacji. Gratulujemy pozostałym wyróżnionym tego, że dzięki nam wszystkim polska branża FMCG jest na światowym poziomie – Agata Makowska, dyrektor handlowy, OSM Łowicz.

Agata Makowska, dyrektor handlowy, OSM Łowicz (OSM Łowicz)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.