12.09.2018/08:00

Shumee zmienia strategię. Czas na platformę handlową

Shumee to serwis, który wystartował na początku 2017 roku. Początkowo miał być platformą społecznościową z elementami części handlowej. Dziś jego twórcy nastawiają się na rozwój projektu handlowego - pisze Puls Biznesu.

Shumee generuje miesięcznie około 50 tys. wejść unikalnych użytkowników. Jego twórcy uznali, że budowa platformy społecznościowej nie jest możliwa. Dlatego teraz nastawiają się na rozbudowę strony sprzedażowej. Jak pisze Puls Biznesu, w ten sposób serwis wygląda bardziej jak marketplace.

Na platformie działa obecnie 250 firm. Większość przybyła w ostatnich miesiącach, dzięki wzbogaceniu serwisu o funkcjonalności znane ze świata e-commerce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.