20.10.2020/10:10

Sieć Aldi podsumowała wyniki Wielkiego Testu, części nowej strategii marketingowej

Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. W ciągu minionego roku, w 6 etapach Wielkiego Testu, przetestowano 33 produkty marek własnych. Chętni do testowania mogli zgłaszać się za pośrednictwem strony www.zawszealdi.pl, gdzie aktualnie prezentowane są ich opinie. 

Wśród testowanych produktów znalazły się dwa rodzaje paczek - były to tzw. produkty suche oraz paczki z tzw. łańcuchem zimna.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu kampanii, a najlepszym potwierdzeniem jej skuteczności są wyniki badań przeprowadzonych na zakończenie Wielkiego Testu. Nasza komunikacja okazała się atrakcyjna dla klientów, wzrosła bowiem świadomość marki. Obserwujemy także wyraźną poprawę percepcji asortymentu Aldi - częściej niż co trzeci klient uważa, że nasza oferta jest bardzo szeroka. Przez ostatni rok zyskaliśmy więcej regularnych konsumentów, którzy wyrażają także dużą skłonność do polecania marki – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Aldi.

 
 
 
 
 

Badania przeprowadzone przez IQS w roku 2020 pokazały, że na tle innych dyskontów Aldi wyróżnia się wysokim komfortem robienia zakupów i jakością obsługi. Wizerunek sieci jest mocniejszy niż w 2018 roku. Wzrosły zakupy świeżych owoców i warzyw, ulubionymi kategoriami spożywczymi klientów często są słodycze, pieczywo, chemia gospodarcza oraz środki czystości. 

Aldi to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 143 sklepy i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, a według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także