Sieć Api Market notuje wzrost sprzedaży i zapowiada przejęcia
Sieć Api Market zakończyła r. wzrostem sprzedaży o 6,5 proc. r/r. - Wzrost obrotu został wygenerowany głównie dzięki nowym otwarciom, ale mieliśmy również wzrost sprzedaży LFL - podkreśla Paweł Piwek, prezes zarządu API Market.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
30.11.2021
Obsługa w sklepie przy Siedmiogrodzkiej w Warszawie tragiczna. Panie ekspedientki zachowują się jak by były w oborze. Głośne rozmowy, zwroty poniżej tzw pasa. Pani na kasie notorycznie bez maseczki.
-
29.01.2020
Kochani, nie kupujcie nic na internecie w API Market 23 Stycznia 2020 złożyłem zamóienie internetowe o wartości 745 zł dzisiaj juz jest 29 styczeń i zamowienie nigdy nie dojechało do mnie na ul. Kochanowskiego w Warszawie. Kiedy dzisiaj złożylem reklamacje Pani Ilona Piwek stwierdziła że sklep anulował zamówienie wczoraj i towaru nie dostanę.
CZY TAK SIĘ PREZENTUJE POLSKI BUSINESS, Czy tak traktujemy polskiego internetowego klienta? Proszę o kontakt Pana Pawla Piwek o wyjaśnienie całego zajścia na mój email, który znajduje się w zamóówieniu. Czekam.........
19