03.03.2017/14:09

Sieć Api Market notuje wzrost sprzedaży i zapowiada przejęcia

Sieć Api Market zakończyła r. wzrostem sprzedaży o 6,5 proc. r/r. - Wzrost obrotu został wygenerowany głównie dzięki nowym otwarciom, ale mieliśmy również wzrost sprzedaży LFL - podkreśla Paweł Piwek, prezes zarządu API Market.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Anna 30.11.2021

    Obsługa w sklepie przy Siedmiogrodzkiej w Warszawie tragiczna. Panie ekspedientki zachowują się jak by były w oborze. Głośne rozmowy, zwroty poniżej tzw pasa. Pani na kasie notorycznie bez maseczki.

  • Jur____z 29.01.2020

    Kochani, nie kupujcie nic na internecie w API Market 23 Stycznia 2020 złożyłem zamóienie internetowe o wartości 745 zł dzisiaj juz jest 29 styczeń i zamowienie nigdy nie dojechało do mnie na ul. Kochanowskiego w Warszawie. Kiedy dzisiaj złożylem reklamacje Pani Ilona Piwek stwierdziła że sklep anulował zamówienie wczoraj i towaru nie dostanę.
    CZY TAK SIĘ PREZENTUJE POLSKI BUSINESS, Czy tak traktujemy polskiego internetowego klienta? Proszę o kontakt Pana Pawla Piwek o wyjaśnienie całego zajścia na mój email, który znajduje się w zamóówieniu. Czekam.........

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.