06.08.2019/13:49

Sieć CCC inwestuje w sztuczną inteligencję

W sklepach należących do CCC można już wybrać markę butów, ich kolor i rozmiar, rozmawiając z asystentem głosowym Google. Do tego można zrobić zdjęcie obuwia w sklepie konkurencji i z pomocą aplikacji znaleźć podobny produkt w placówce CCC – czytamy w serwisie wyborcza.pl.

Wyborcza.pl podaje, że przedsiębiorstwo z Polkowic stawia na rozwój sztucznej inteligencji. Aby zacząć rozmowę z asystentem CCC, trzeba w aplikacji Google Asystent użyć komendy „Porozmawiaj z CCC”. Wirtualny doradca pomoże klientom m.in. w przeszukiwaniu produktów na podstawie licznych filtrów takich jak kategoria, marka, kolor, cena czy szczególne atrybuty, wyszukaniu najbliższego sklepu CCC czy informacji o aktualnych promocjach.CCC jest również właścicielem sklepu internetowego eObuwie.pl.

Więcej na wyborcza.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Intek 08.08.2019

    To pokazuje, tylko jak szybko postęp technologiczny wchodzi w sfery codziennego życia. Podobne rozwiązania wprowadzamy dla klientów z różnych branż na co dzień. Customowy asystent googla to zdecydowanie największy technologiczny przełom 2019 roku w Polsce. (... - moderator - fragment wpisu został usunięty).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.