14.04.2020/11:00

Sieć sklepów obuwniczych CCC przyspieszyła uruchomienie e-commerce na Węgrzech i w Austrii

Grupa CCC przyśpieszyła uruchomienie nowych kanałów e-commerce dla klientów z Węgier i Austrii. Obecnie węgierscy i austriaccy klienci CCC mają już możliwość robienia zakupów online z dostawą do domu poprzez witrynę ccc.eu. To kolejne – po Czechach, Słowacji i Rumunii – zagraniczne rynki e-commerce polskiej marki.

– Dostrzegamy ogromny potencjał w handlu internetowym, który chcemy wykorzystać. Mając na uwadze obecne otoczenie rynkowe i trwający lockdown Europy zdecydowaliśmy o przyśpieszeniu uruchomienia platformy ccc.eu nie tylko w Rumunii – start w marcu – ale także na Węgrzech i w Austrii. Odpowiadamy w ten sposób na potrzeby naszych klientów i neutralizujemy negatywny wpływ zamknięcia sklepów na nasz biznes z spowodowany światową pandemią koronawirusa. Platforma ccc.eu jest dziś dostępna na kluczowych rynkach CEE. Przewidujemy, że znaczenie e-commerce istotnie wzrośnie w związku ze zmianą wzorców zachowań klientów w ostatnim czasie – mówi Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Omnichannel CCC.

W ostatnich miesiącach CCC dynamicznie rozwijało kanały e-commerce – w marcu 2020 platforma ccc.eu została uruchomiona w Rumunii, wcześniej pod koniec 2019 roku sklepy online CCC wystartowały w Czechach, a następnie na Słowacji. Grupa planuje także uruchomienie aplikacji CCC na kolejnych rynkach, na których jest obecna.

Na Węgrzech Grupa działa obecnie poprzez 3 platformy sprzedaży online: sklep eobuwie, platformę online mody premium Modivo oraz uruchomiony właśnie sklep ccc.eu. Z kolei w Austrii sklep online ccc.eu, który ruszy za kilka dni, będzie pierwszą platformą e-commerce Grupy.

Na koniec marca 2020 roku Grupa CCC była obecna w 29 krajach – w 23 poprzez sklepy stacjonarne, a w 15 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie ponad 50 platform online w całej Europie: poprzez domeny eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee oraz Gino Rossi. W 2019 roku klienci CCC nabyli we wszystkich kanałach sprzedaży ponad 52 mln par obuwia.

Grupa CCC w pierwszym kwartale 2019 odnotowała 39-proc. wzrost sprzedaży e-commerce, w efekcie czego udział przychodów online w sprzedaży Grupy w I kwartale 2020 wzrósł do 43 proc. (vs. 28 proc. rok wcześniej).

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • AW 14.04.2020

    Niech CCC pożegna się z Rosją i Chinami!!!!!
    TAM NIE MA DEMOKRACJI!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.