06.04.2020/14:00

Sieć CCC wdraża technologię wirtualnego sprzedawcy do obsługi klientów online

CCC uruchomiło usługę wirtualnego doradcy, wspierającego dział obsługi klienta. Na platformie Google Asystent rozwiązanie dostępne jest w wersji głosowej, a na platformie Facebook Messenger w wersji tekstowej.

Chatbot sprawdzi dostępność produktu i konkretnego rozmiaru, a także jego cenę. Udzieli też informacji o bieżącym zamówieniu, przesyłce czy procesie reklamacyjnym, a także lokalizacjach i godzinach otwarcia sklepów.

– Wirtualny doradca pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, co czyni go najbardziej dostępnym i jednocześnie „zapracowanym” sprzedawcą CCC. Jest to niezwykle istotne szczególnie teraz, gdy jesteśmy ograniczeni jeśli chodzi o bezpośredni kontakt klientów z pracownikami sklepów – mówi Robert Prokopowicz, szef działu obsługi klienta CCC.

– Wprowadzanie takich wirtualnych innowacji to element większego procesu transformacji cyfrowej naszej firmy. Wkrótce kolejne! – zapowiada Jakub Jasiński, dyrektor ds. omnichannel CCC.

Rozwiązanie wirtualnego sprzedawcy funkcjonuje w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwijane jest wspólnie z firmą YoshAI. Chatbot opracowany jest na bazie rozwiązania Google – Dialogflow. Umożliwia ono zautomatyzowaną obsługę użytkownika przez maszynę, która poprzez dialog w formie tekstowej oraz głosowej odpowiada na zapytania użytkownika. Chatbot cały czas uczy się nowych zapytań klientów, przez co sprawnie odpowiada na bieżące potrzeby informacyjno-doradcze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.