25.05.2020/12:32

Sieć Circle K uruchamia na stacjach usługę Click&Collect

Od 25 maja klienci stacji Circle K mogą skorzystać z usługi Click&Collect (zamów i odbierz), która umożliwia zamówienie wybranych produktów online i odebranie ich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w czasie wskazanym przez klienta. W ofercie stacji znajdą się klasyki, takie jak Hot dogi i pyszna kawa Simply Great Coffee, a także podstawowe produkty spożywcze, takie jak pieczywo, jaja, nabiał oraz napoje, słodycze, wyroby tytoniowe i alkohol.

Click&Collect to rozwiązanie będące odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, chcą zrobić zakupy w możliwie jak najszybszy i najprostszy sposób.

– W Circle K stale myślimy nad tym jak sprawić, aby życie naszych klientów było odrobinę łatwiejsze każdego dnia i dokładamy starań, aby wizyta na naszych stacjach była przyjemnym doświadczeniem. Szanując czas naszych klientów, którzy chcą zrobić szybkie i bezpieczne zakupy, wprowadzamy do naszej oferty usługę, która pozwala w wygodny sposób zakupić żywność i inne produkty dostępne w naszych sklepach. Teraz zamawiając on-line Hot Doga, burgera, zapiekankę czy aromatyczną kawę nie trzeba na nie czekać. Nasi pracownicy na bieżąco przygotują zamówienie, aby było świeże i gotowe do odbioru o ustalonej godzinie – powiedział Rafał Droździak, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.

Zamówienie można złożyć w trzech krokach. Po pierwsze klient musi wejść na zamow.circlek.pl/ i wybrać stację oraz podać preferowany czas odbioru zamówienia. Po drugie wybrać swoje ulubione produkty z naszej szerokiej oferty, zamówić i zapłacić. Wszystko zostanie przygotowane na bieżąco, zgodnie z zamówieniem. Po trzecie odebrać zakupy na wybranej stacji, podając numer zamówienia pracownikowi za ladą.

Jednocześnie operator wprowadził promocje zachęcające do korzystania z nowej usługi. Każdy klient, który w ciągu miesiąca od uruchomienia usługi, złoży zamówienie on-line na kwotę min. 10 zł. otrzyma gratis dowolną kawę lub herbatę oraz 100 pkt w programie ExtraClub.
W pilotażowej fazie projektu usługa Click&Collect będzie dostępna na 20 stacjach Circle K w Warszawie i Wrocławiu. Z czasem sieć stacji zostanie rozszerzona, aby także kierowcy i pasażerowie w długich trasach mogli cieszyć się pysznymi i świeżymi produktami, zamawianymi w podróży i odbieranymi bezpośrednio na stacji.

Firma Circle K obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 16 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.