09.07.2020/06:10

Sieć Circle K uruchamia przy swoich stacjach pierwsze sklepy z marihuaną Fire&Flower

Alimentation Couche-Tard, kanadyjski właściciel sieci stacji paliw Circle K, wraz ze spółką Fire & Flower Inc., ogłosiły uruchomienie pierwszych dwóch butików z marihuaną i akcesoriami przy stacjach benzynowych. To pierwszy krok strategicznej współpracy firm, które zamierzają mocno inwestować w obiecujący globalny rynek konopi indyjskich.

Zlokalizowane przy stacjach Circle K w Calgary i Grande Prairie sklepy Fire & Flower stanowią zalążek dużej sieci, jaka powstawać będzie w przyszłości. Pierwsza placówka w Grande Prairie rusza w tym tygodniu, druga otworzy się dla klientów po 13 lipca 2020 r. Docelowo planowana jest ekspansja międzynarodowa na nowe rynki, w miarę postępowania globalnego procesu legalizacji marihuany rekreacyjnej.

Firma Couche-Tard w pierwszym etapie objęła 9,9 proc. udziałów w spółce Fire & Flower Inc., z intencją objęcia docelowo 50,1 proc. udziałów, o wartości 380 mln dolarów kanadyjskich.

– W Couche-Tard jesteśmy podekscytowani strategiczną inwestycją w jedną z najszybciej rozwijających się specjalistycznych sieci z konopiami indyjskimi, Fire & Flower. Zagwarantowaliśmy sobie prawo objęcia pakietu kontrolnego, co pozwoli nam zdyskontować i wzmocnić wiodącą pozycję tej firmy na rynku, wykorzystać jej sieć sprzedaży i zaawansowaną platformę, dzięki czemu przecieramy szlak w nowym, kwitnącym sektorze – cieszy się prezydent i CEO Brian Hannasch.

– Nasze partnerstwo z Alimentation Couche-Tard umożliwi wykorzystanie wygodnych lokalizacji sieci Circle K do uruchamiania punktów odbioru zamówień online, dokonywanych na naszych platformach Hifyre. Nasze programy Spark Perks i Spark FastLane oferują konsumentom zróżnicowaną i korzystną propozycję na coraz bardziej konkurencyjnym rynku detalicznej sprzedaży cannabis. To podejście – wielokanałowe i zorientowane na wygodę konsumentów – pozwoli nam lepiej wykorzystywać potencjał zarówno rynku krajowego, jak i międzynarodowego – uzupełnia Trevor Fencott, CEO Fire & Flower.

„Firma Fire & Flower wprowadza konsumentów do złożonego świata konopi indyjskich dzięki sprzedaży detalicznej zorientowanej na edukację, natomiast platforma cyfrowa Hifyre oraz programy Spark nie tylko udostępniają konsumentom cannabis wszelkie innowacje produktowe, ale oferują też najnowszą wiedzę i wgląd w ewoluujące zwyczaje konsumenckie. Nasz zespół zarządzający łączy szerokie doświadczenie branży cannabis z wysokimi kompetencjami w zarządzaniu sieciami detalicznymi” – zapewnia firma w komunikacie prasowym.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.