31.03.2023 / 15:34
StoryEditor

Sieć Dealz otwiera w Polsce sklepy w nowym koncepcie. Jak wyglądają? Co się zmieniło? Jak wygląda oferta? [GALERIA]

Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (maateriały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym. Ekrany promocyjne (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sieć dyskontów przemysłowo-spożywczych Dealz, należąca do Grupy Pepco uruchomiała w Polsce pierwsze sklepy w nowym koncepcie. Operator, który lubi się chwalić, tym że oferuje unikalne marki z całego świata pokazał nową odsłonę koncepcję samej placówki, ale także wprowadził „zmiany” w strategii asortymentowej, czy prezentacji produktów. Dyskont coraz bardziej przypomina supermarket połączony z drogerią. A jak dokładnie wyglądają zmiany?

Dealz dzieli sklepy. Na co stawia sieć?

W nowym koncepcie sklepu Dealz najbardziej rzuca się uporządkowany layout sklepu i wprowadzenie wyraźnego podziału na strefę produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 09:29
StoryEditor
Niemcy kupują galerię handlową z ponad 50 sklepami, w tym Carrefourem
Galeria Nad Jeziorem (fot. mat. prasowe)

Galeria Nad Jeziorem w Koninie ma nowego właściciela. Obiekt został nabyty przez spółkę z grupy Saller Group - niemiecki podmiot inwestujący w nieruchomości handlowe.

Galeria Nad Jeziorem to centrum handlowo-rozrywkowe w Koninie, oferujące 21 tys. mkw. powierzchni najmu, zlokalizowane w centrum miasta i otoczone osiedlami domów w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 10:33
StoryEditor
2,5 tys. zł - tyle Polacy wyrzucają rocznie do kosza na śmieci. Lidl chce to zmienić
Na zdj. Lidl w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Czteroosobowa rodzina w Polsce może rocznie wyrzucić jedzenie warte nawet 2,5 tys. zł. Globalnie nawet jedna trzecia wyprodukowanej żywności ląduje w koszu. Lidl chce więc nauczyć Polaków “sztuki niemarnowania”

Pod hasłem,,Niemarnowanie jedzenia to sztuka, a Ty też możesz zostać artystą!” sieć zachęca do kreatywnego gotowania, przemyślanych zakupów, odpowiedzialnego przechowywania żywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 18:08