09.02.2017/22:24

Sieć Dino gotowa do testów sklepu internetowego, ale …

- Mamy przygotowaną do testów platformę informatyczną, na bazie której możemy uruchomić sklep internetowy – mówi Szymon Piduch, prezes Dino Polska. I dodaje, że rozwiązanie będzie testowane na bazie jednego ze stacjonarnych sklepów sieci.

Jednak zarząd spółki ma wątpliwości, czy obecnie warto uruchamiać sklep internetowy z żywnością.  – Wiemy, że rynek handlu żywnością w internecie jest trudny i raczej jest trudno na tego typu działalności zarobić. Dlatego testy e-sklepu uruchomimy w najlepszym możliwym momencie, gdy rynek będzie na to gotowy – wyjaśnia szef Dino.

Grupa Dino zarządza siecią ponad 630 supermarketów proximity, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski. Sklepy oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w większości produktów pod znanymi markami oraz z naciskiem na ofertę produktów świeżych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.