02.10.2018/05:57

Sieć Dino ma już niemal 900 sklepów! To nie koniec, będzie więcej!

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca września 2018 r. 120 nowych sklepów wobec 90 rok wcześniej. Na koniec września 2018 r. sieć liczyła 895 sklepów, wobec 718 marketów rok wcześniej. Tym samym powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 343,3 tys. mkw. wobec 273 tys. mkw. rok temu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • darc 07.10.2018

    Robotę robią. Ciekawe dlaczego nie idą na wschód? Problemy jednak ich dogonią. Spory procent nietrafionych lokalizacji. Akcje przebiły wszystkie spółki handlowe świata i są droższe od spółek technologicznych.

  • ? 03.10.2018

    EBITDA 126,5 mln x 2 = 252 mln
    przy tym tempie otwarć na przestrzeni ostatnich kilku lat i np. ok 5% nietrafionych lokalizacji tj. nierentownych tj. ok 50 +/- 10 sklepów po ok 2,4 mln ("Nakłady inwestycyjne na jeden sklep w 2016 roku wynosiły ok. 2,4 mln zł") daje jakieś 120 000 000 (bez liczenia wpompowanych środków w nierentowną działalność np koszt dotarcia z towarem itd)

    ale jest przecież sporo sieci które ciągną nierentowne sklepy żeby na papierze całość ładnie wyglądała

    jak wygląda dochodzenie do rentowności w obiektach położonych w miastach 3-4 tys mieszkańców (i które to wyludniają się i starzeją jednocześnie)

    no zobaczymy jestem ciekaw efektu końcowego

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.