02.07.2019/12:00

Sieć Dino ma już ponad 1050 sklepów. W tym roku ruszyło już ponad 80 placówek

Należąca do spółki Dino Polska, sieć supermarketów proximity pod szyldem Dino liczy już 1056 sklepów. Tylko w pierwszym półroczu 2019 r. operator otworzył 81 nowych punktów handlowych.

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2019 r. 81 nowych sklepów wobec 74 rok wcześniej.

Na koniec czerwca 2019 r. sieć liczyła 1056 sklepów, wobec 849 marketów rok wcześniej.

Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 407,7 tys. mkw. wobec 324,9 tys. mkw. rok temu.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • AW 03.07.2019

    Dlaczego Dino inwestuje w rosyjskie g*o chłodzące Caravell? Bo niby tanie. A one mają chip szpiegujący dla FSB!

  • Dobra zmiana 02.07.2019

    pln które przechodzi przez Dino to pln który już nie przechodzi przez Eurocash

  • Edwin 02.07.2019

    Niszczą małe wiejskie sklepy, to się skończy grubą aferą

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.