Sieć Dino Polska zdeklasowała całą konkurencję. Rośnie najszybciej i jest najzyskowniejsza w Europie [RAPORT]
Dino Polska bije na głowę europejską konkurencję. Sieć odnotowała największe wzrosty sprzedaży netto, nie tylko w 2021 r., ale także w ostatnich pięciu latach. Od lat jest też najbardziej zyskowną siecią w Europie – raport firmy A-Insights, Food Retail Report 2022.
Pozostało jeszcze 90% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10 komentarzy
-
09.06.2022
Dino zaraz zostanie kupione za nasze pieniądze do Państwowego holdingu spożywczego.
Dlatego tak są nakręcane wyniki. -
08.06.2022
Szkoda tylko że pracownicy pracują za najniższą krajową i że tak tną koszty że za chwilę po 3 osoby na zmianie będą pracować a towar to chyba krasnoludy rozkładać
-
08.06.2022
Biedronka to ściek do łupienia z gotówki niemyślących klientów, czym szybciej zniknie tym lepiej.
-
08.06.2022
Dlaczego nagłaśniając informację o wzroście obrotów nikt nie pisze o ilości nowych otwarć DINO , które to "napędzają" wolumen obrotu. Obrót niestety nigdy nie jest wyznacznikiem zysku. I gdzie informacja o poniesionych kosztach tych inwestycji ? :) . Jak dla mnie bardzo "dziwna" sytuacja z tym całym DINO :) i tak szybką jego ekspansją :). Ja już coś obstawiam i z ciekawością będę się przyglądać jak kolejny raz pozwala się " robić" coś kosztem innych.
-
08.06.2022
Ja tam nigdy tłumów nie widziałem w tej sieci sklepów zwłaszcza w małych miejscowościach.
Fajnie by było jak by ceny troszkę były niższe za produkty.
Jak mam zrobić pełne zakupy to raczej nie w Dino. -
08.06.2022
"Z kolei wysoką rentowność detalista zawdzięcza bardzo wysokim i stabilnym marżom, których stosowanie było możliwe m.in. dzięki szybkiemu wzrostowi dochodów rozporządzalnych Polaków."
buhahahaha... -
07.06.2022
Nie ma czegos takiego jak marza EBIT!
-
07.06.2022
I płacą najnizsza krajowa, czasem jakas premie, a pracować trzeba za trzech....
-
07.06.2022
Takie zachwyty nad tym Dino ale do lidera Biedronki nadal brakuje tyle że nawet Dino nie widzi biedronki na wirażu podczas tej pogoni.
W 2021 roku sprzedaż biedronki ponad 7 razy większa a sklepów tylko o 30% mniej. -
07.06.2022
„Sieci handlowe są w rozkwicie, dzięki bogaceniu się społeczeństwa i podnoszeniu standardów życia – w 2021 r. dochody rozporządzalne Polaków wzrosły o 6 proc. rok do roku, co jest jednym z najlepszych rezultatów w skali globalnej. Wzrost dochodów rozporządzalnych okazał się żyzną glebą dla działających w Polsce detalistów. Sieci takie jak Żabka, Dino czy Stokrotka o kilku lat notują silne wzrosty sprzedaży” – czytamy w raporcie.
czysta bzdura i kłamstwo
te sieci jak i inne dyskonty korzystają na uprzywilejowanej pozycji w sprawie rozliczeń z polskim fiskusem
\
po drugie
te sieci sprzedają najgorszej jakości wysoko przetworzoną żywność
wiec nie dotyczy to bogaceniu się społeczeństwa tylko ubożeniu
6