Sieć Duży Ben otwiera setny sklep i notuje mocny wzrost sprzedaży LfL
Już 28 sierpnia we Wrocławiu przy ul. Więckowskiego 16/U1C ruszy 100. sklep stworzonej przez Grupę Eurocash sieci marketów alkoholowych Duży Ben. To już 17. sklep Dużego Bena we Wrocławiu.
Liczba marketów alkoholowych Duży Ben w pierwszej połowie tego roku wzrosła o 16 i na koniec czerwca liczyła już 93 sklepy, a teraz liczy blisko 100. Jednocześnie w pierwszym półroczu br. mocno – bo 16 proc. r/r - wzrosła sprzedaż LfL w sklepach sieci.
– Mimo ograniczeń i problemów związanych z epidemią koronawirusa, które dotknęły wszystkie sektory gospodarki, sieć Duży Ben rozwija się dynamicznie i konsekwentnie realizuje swoją strategię ekspansji. Otwarcie 100. sklepu, i tym samy podwojenie w rok liczby naszych placówek, to dla nas dowód, że format naszego marketu alkoholowego podoba się polskim konsumentom – mówi Dawid Kula, dyrektor generalny sieci Duży Ben.
- Epidemia koronawirusa i lockdown zmusiły nas do przesunięcia w czasie wcześniej planowanych otwarć. Teraz jednak, po zniesieniu większości obostrzeń, możemy realizować naszą ekspansję bez większych przeszkód stosując się do obowiązujących regulacji i zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa w naszych placówkach – dodaje Kula.
Sieć Duży Ben funkcjonuje na rynku od 2016 roku. Poza Dolnym Śląskiem, działa również w województwach lubuskim, opolskim, śląskim, łódzkim i w Wielkopolsce, skąd się wywodzi. Koncept łączy szeroką ofertę produktów alkoholowych w atrakcyjnych cenach z pomocną obsługą, znającą trendy oraz zasady doboru alkoholi. Na półkach Dużego Bena znajdziemy ok. 1300 produktów, w tym: piwa rzemieślnicze, wina (również regionalne), alkohole mocne, przekąski i składniki potrzebne do przygotowania ulubionych drinków.
Duży Ben jest rozwijany przez Grupę Eurocash, największą w Polsce firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben oraz Kontigo.
1 komentarz
-
26.08.2020
Wow robi wrażenie, projekt dziala od 2016 r. W 4 lata 100 sklepów... takie rzeczy tylko w EC . W normalnej spółce raczej taki "Dyrektor Generalny " by dlugo miejsca nie zagrzal . Patrząc ile Żabka otwiera w Q a DB . Zastanawia mnie fakt,czy Luis nie widzi , że otacza za sie ludźmi nie mającymi zielonego pojęcia o budowaniu "jakiejkolwiek " sieci, no chyna ze korzystają z wzorców ekspansji innych projektów EC. Facet topi pieniądze, nie dziwota ze kurs akcji EuroCashu jest ,jaki jest na giełdzie. A ludzie ,którzy mają pojęcia o robocie (Patrz Dino,Żabka) odjeżdżają .
8