13.01.2017/13:20

Sieć E.Leclerc zwiększyła sprzedaż o 2,7 proc.

W 2016 r. Grupa E.Leclerc zwiększyła sprzedaż na rynku francuskim o 2,7 proc. pomimo niewielkiego wzrostu całego rynku we Francji. Warto podkreślić, że sprzedaż żywności w sklepach sieci wzrosła o 3,4 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.