06.09.2019/08:44

Sieć Groszek wystartowała z programem lojalnościowym

2 września sklepy Groszek wystartowały z akcją lojalnościową skierowaną głównie do najmłodszych konsumentów sieci. „I love Groszek. Kolekcja pełna marzeń” to program, w którym klienci za zrobione zakupy zbierają punkty i wymieniają je na pluszowe maskotki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • sandrina 132@komkakom 06.12.2019

    bardzo fajne te maskotki ja mam Szczerbatka

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.