20.03.2020/15:48

Sieć Lewiatan na czas pandemii koronawirusa wdrożyła nowe procedury w sklepach

W odpowiedzi na sytuację związaną z pandemią koronawirusa, Polska Sieć Handlowa Lewiatan podjęła w ostatnich tygodniach szereg działań prewencyjnych i edukacyjnych skierowanych do pracowników i klientów sieci. Regularnie prowadzone są również działania sanitarne, w tym m.in. odkażanie kas, taśm kasowych, wózków, terminali i koszyków.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Alicja 25.10.2020

    My też nie mamy rękawiczek dla kijentow a na mięsnym nie mam pleksy Jeśli chodzi o maseczki to we własnym zakresie

  • Alicja 21.03.2020

    U nas jest inaczej Mamy rękawiczki płyny. Mydła a od niedawna pleksa.przy kasach

  • Kuhaylan 21.03.2020

    Co za bzdury!!!! Moja mama pracuje w Lewiatanie. Oprócz dania żelu dla pracowników nic nie wdrożyli!!!! JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO!!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.