18.08.2020/09:29

Sieć Lidl podpisała w Polsce umowę o współpracy z funduszem Pradera European Retail Parks

Fundusz Pradera European Retail Parks – właściciel parków handlowych Homepark, podpisał umowę najmu z siecią Lidl. Sklep Lidl zlokalizowany będzie w Homepark Targówek w Warszawie i zajmie powierzchnię ponad 2000 mkw. i zostanie otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu Piotr i Paweł. Aktualnie trwają prace projektowe.

Park Handlowy Homepark Targówek skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: modowej, elektronicznej, sportowej, m.in. TK Maxx, CCC, Smyk, Świat Dziecka, Pepco, Rossmann, EURO RTV AGD czy Maxi Zoo. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna Enel-med, kluby fitness oraz punkty gastronomiczne.

- Dobrze zaopatrzony i rozpoznawalny sklep spożywczy to jedna z osi konceptu Homepark, w którym portfolio zostało dobrane tak, by przyciągać całe rodziny w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla domu oraz wszystkiego, co z domem związane. Naszą ideą jest miejsce, w którym przy okazji realizacji tych planów można dokonać wszelkich niezbędnych zakupów w znanych i lubianych sklepach. Mamy nadzieję, że sklep Lidl w Homepark Targówek stanie się nie tylko miejscem zakupów dla klientów odwiedzjących centrum, ale również dla mieszkańców okolicznych osiedli – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield.

Parki handlowe Homepark są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.

Homepark to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo).  Właścicielem parków handlowych jest fundusz Pradera European Retail Parks – wiodący na rynku specjalistycznym fundusz zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 51 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także