Sieć Lidl Polska podpisała umowę z firmą Pointpack. Otwarcie sklepów w niedziele coraz bliżej
Spółka Lidl Polska podpisała umowę z firmą Pointpack, która dotyczy prowadzenia w sklepach sieci handlowej Lidl, na zasadzie agencji pocztowej, placówek pocztowych Pointpack oraz wdrożenia w nich systemu w oparciu o infrastrukturę handlową operator.
30 sierpnia portal wiadomoscihandlowe.pl poinformował, że Lidl Polska podpisał także umowę z DHL Parcel, dzięki której liczba dyskontów będących jednocześnie placówkami pocztowymi powiększy się o ponad 700.
Całość działań wdrożeniowych we współpracy z siecią Lidl, jak i poszczególnymi podmiotami, koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.
Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu Lidl potwierdził, że począwszy od 5 września, czyli w niedzielę „niehandlową” otworzy część swoich sklepów. Sieć zrobi to wykorzystując wyjątek dla placówek pocztowych. Na razie nie wiadomo, ile sklepów Lidla zostanie otwartych, ale podobno sieć już wytypowała wybrane placówki.
5