30.09.2019 / 00:13
StoryEditor

Sieć Lidl Polska wydaje komiks dla dzieci

Komiks „Supermocni kontra złodzieje zdrowia” od Lidla (LIdl Polska)
Lidl Polska we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydał kompendium wiedzy o żywieniu dzieci – „Supermocni kontra złodzieje zdrowia”. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej – edukacyjnej, znajdziemy przejrzyste, czytelne porady, istotne dane, a także proste przepisy. Kompendium zawiera także nową Piramidę Zdrowego Żywienia i Stylu Życia Dzieci i Młodzieży, której podstawą – zaraz po aktywnościach sportowych i odpowiednim nawodnieniu – są właśnie owoce i warzywa. Druga, dedykowana strice do najmłodszych, składa się z trzech komiksów zawierających prawdziwych bohaterów i wspaniałe przygody.

Według badań Instytutu Żywności i Żywienia zwykle na dziecięcym talerzu znajduje za mało warzyw i owoców, które są podstawą zbilansowanej, zdrowej diety. Z badań wynika, że aż o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 11:06
StoryEditor
Wpływy z opłaty cukrowej od napojów spadły w 2023 r. Mamy dane o liczbie podatników i sumie wpłat [TYLKO U NAS]
W ubiegłym roku spadły wpływy z tytułu opłaty od środków spożywczych, czyli tzw. opłaty cukrowej - wynika z danych udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez Ministerstwo Finansów. Publikujemy szczegółowe informacje o wysokości wpłat w poszczególnych miesiącach, jak również o liczbie podmiotów odprowadzających ową opłatę.

W 2023 r. suma wpłat z tytułu opłaty od środków spożywczych sięgnęła 1,49 mld zł. To mniej niż rok wcześniej, kiedy wpływy wyniosły niespełna 1,65 mld zł. Z największą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 09:19
StoryEditor
Prezes Lidl Polska o wojnie cenowej z Biedronką, sposobie ustalania cen i wysyłce polskich towarów za granicę
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, wystąpił podcaście pt. "Dobry temat" na kanale sieci handlowej w serwisie YouTube. W rozmowie z Karolem Okrasą mówił m.in. o rywalizacji cenowej na rynku sprzedaży detalicznej, w tym słynnej wojny pomiędzy Lidlem a Biedronką, polityce cenowej sieci dyskontów i eksporcie polskich produktów za granicę.

W podcaście prowadzonym przez Karola Okrasę, prezes Lidl Polska przypomniał, że wojna cenowa trwa od dawna, ale w lutym tego roku był „pewien ważny aspekt tej walki”. To właśnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 23:18