27.11.2020/15:51

Sieć Lidl zaoferuje klientom w aplikacji Lidl Plus więcej kuponów na zakupy

W każdy weekend (od piątku, 27 listopada), aż do świąt, w aplikacji Lidl Plus będą ukazywać się cztery kupony do wyboru – klient może wybrać jeden z nich, który go najbardziej interesuje, by pod koniec nowego tygodnia móc go aktywować, a następnie zrealizować w sklepie Lidla.

W grudniu, użytkownicy aplikacji Lidl Plus będą otrzymywać kupony do wyboru na produkty z wielu grup asortymentowych w niskich cenach. Co więcej – sami będą mogli zadecydować, jaki kupon trafi w ich ręce. Co weekend będą mieli okazję wybierać nowe promocje na interesujące ich produkty, by już w kolejnym tygodniu, w wybranym dniu – od czwartku do końca tygodnia, móc z nich skorzystać w sklepach Lidl Polska. Pierwsza ankieta zostanie wysłana w piątek, 27 listopada, a premierowe kupony będziemy mogli zrealizować już od czwartku, 3 grudnia. Akcja trwa do świąt – ostatnie promocje zostaną przydzielone w Wigilię, a ich ważność będzie przedłużona aż do Sylwestra.

Nowa oferta kuponowa pozwoli sieci Lidl lepiej poznać preferencje i oczekiwania zakupowe klientów, a także efektywniej zaplanować dostawy wybranych produktów do sklepów sieci.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w 30 krajach istnieje około 11200 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 740.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także