04.11.2016/09:34

Sieć Mila mocno zainwestuje w marki własne

Sieć Mila będzie mocno rozwijać ofertę produktów marki własnej ich liczba ma wzrosnąć do końca roku z 25 do ok. 100 pozycji.

Dzięki rozwojowi oferty produktów private label sieć Mila chce mocno zwiększyć marże ze sprzedaży.

Sieć supermarketów Mila liczy obecnie prawie 190 sklepów zlokalizowanych w mniejszych i średnich miastach w całej Polsce. Największa liczba placówek sieci działa w województwach mazowieckim, kujawsko-pomorskim, łódzkim, świętokrzyskim, małopolskim i wielkopolskim.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.