27.11.2020/14:18

Sieć Netto przeznaczy 1,6 mln zł na świąteczne bonusy dla pracowników

Tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą wyjątkowe dla pracowników handlu z wielu powodów. Zwiększony ruch w sklepach i pandemia to tylko niektóre z tych, dla których sieć handlowa Netto przeznaczy 1,6 mln zł na bonusy świąteczne. Doładowania kart przedpłaconych nastąpią jeszcze w listopadzie.

Sieć Netto stawia na silną kulturę organizacyjną, inwestując nie tylko w placówki, ale przede wszystkim w ludzi. W tym celu zapewnia podstawowe benefity pozapłacowe oraz przeznacza pieniądze na dodatkowe bonusy, m.in. z okazji Świąt.

- Grudzień to wyjątkowy miesiąc w handlu. W dodatku tegoroczne Święta odbędą się w czasie pandemii koronawirusa, co ma ogromny wpływ na naszą branżę. Dlatego podjęliśmy decyzję o przeznaczeniu 1,6 mln złotych na świąteczne bonusy dla naszych pracowników. Mam gorącą nadzieję, że dzięki nim tegoroczne Boże Narodzenie będzie bardziej radosne – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Świadczenia świąteczne trafią do pracowników jeszcze w listopadzie. Najmniej zarabiający pracownicy mogą liczyć na premie w wysokości 500 zł.

Bożonarodzeniowe bonusy to kolejne działanie, jakie Netto kieruje w ostatnim czasie do swojej załogi. Sieć zdecydowała o przyznaniu dodatkowych świadczeń w marcu oraz w październiku. Dodatek przewidziany był dla osób, które świadczyły pracę w danym okresie, wykonując swoje obowiązki w warunkach stresu i napięcia, związanego z możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także