Sieć Netto testuje w Polsce koncept kawiarniany [TYLKO U NAS]
Sieć Netto rozpoczęła w Polsce testy konceptu kawiarnianego - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Rozwiązanie pojawiło się niedawno w jednym z warszawskich sklepów dyskontowej sieci.
Strefa kawiarniana testowana przez Netto znajduje się poza strefą kas, w pobliżu wydzielonego stoiska Piekarni Oskroba, oferującego słodkie i słone pieczywo. Dla klientów przygotowano cztery stoły, a także strefę zabaw przeznaczoną dla dzieci.
- Stworzenie kawiarenki jest bezpośrednio związane z chęcią budowania pozytywnych doświadczeń klientów - komentuje nowy koncept Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.
Jak dodaje, sieć chciała zerwać z myśleniem, że w dyskoncie można jedynie zrobić zakupy i to głównie te podstawowe. - Chcemy przełamywać ten schemat, mówić: kliencie, przychodzisz do dyskontu, ale możesz tutaj także napić się kawy, zjeść bułkę czy ciastko - opowiada Nitek.
Dyrektor operacyjny sieci podkreśla, że testy kącika kawiarnianego trwają dopiero od niedawna i na razie obejmują jedną placówkę. Przyszłość konceptu na razie nie jest znana.
- Jest to swego rodzaju test. Nie jesteśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy będziemy ten koncept kontynuować. Ale kawiarenka jest dowodem na to, że próbujemy szukać elementów, które będą budować pozytywne zaskoczenia, pozytywne doświadczenia klientów w naszych sklepach - tłumaczy Nitek.
9