25.03.2022 / 23:35
StoryEditor

Sieć Netto wesprze minimum 100 lokalnych inicjatyw pomagających uchodźcom z Ukrainy

Netto Polska (Netto Polska)
Netto Polska uruchamia program wsparcia uchodźców z Ukrainy. Środki finansowe przekazane przez Fundację Salling trafią do inicjatorów działań lokalnych, by pokryć potrzeby dzieci oraz ich opiekunów w zakresie edukacji, zdrowia i integracji społecznej. Program zakłada wsparcie co najmniej 100 inicjatyw realizowanych na terenie całej Polski.  

Agresja Rosji na Ukrainę spowodowała, że do dziś do Polski przybyło już 2,2 mln osób uciekających przed wojną. Uchodźcy trafiają do różnych miejsc w całym kraju.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Słońce świeci dla Jysk w Polsce. Sieć mocno zainwestowała farmę fotowoltaiczną w Radomsku
Centrum Dystrybucyjne Jysk w Radomsku (fot. materiały prasowe)

Jysk stawia na odnawialne źródła energii, rozwijając projekty, które mają ograniczyć emisję i zwiększyć samowystarczalność energetyczną. W Centrum Dystrybucji w Radomsku uruchomiono instalację, jakiej firma dotąd nie miała w żadnym kraju.

W Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku oficjalnie uruchomiono farmę paneli słonecznych o mocy 1,76 MWp. To największa tego typu instalacja w historii firmy. Farma składa się z ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:07
StoryEditor
Uber Eats chce wyprzedzić Glovo na polskim rynku. Jak chce to zrobić? [WYWIAD]
Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce (fot. materiały prasowe)

Uber Eats chce zostać numerem jeden w branży delivery w Polsce. Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że firma ma do tego narzędzia, strategię i możliwości. Jak jeden z pionierów sektora w Polsce chce to osiągnąć?

W wywiadze przeczytasz m.in.:

  • Jakie są aspiracje Uber Eats w Polsce?
  • Jakie Uber Eats ma przewagi w porównaniu z konkurencją?
  • Kiedy Uber Eats zostanie liderem polskiego ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. listopad 2025 04:36