16.02.2017/12:53

Sieć Netto została partnerem programu MasterChef Junior

W tym roku Netto ponownie wyposaży też spiżarnię programu MasterChef Junior, dostarczy niezbędne produkty spożywcze do wszystkich konkurencji oraz nagrody dla uczestników programu.

Sieć zaopatrzy młodych kucharzy między innymi w owoce, warzywa, artykuły premium z linii Premieur oraz inne artykuły marek własnych - nabiał Miletto, makarony Firenze, czy oleje Ollineo.

W niedzielę, 19 lutego, o godzinie 20, na antenie TVN odbędzie się premiera drugiej edycji popularnego show kulinarnego dla najmłodszych. Starcie o tytuł najlepszego kucharza będzie trwało aż 10 tygodni.

W drugiej edycji programu MasterChef Junior weźmie udział czterdziestu młodych kucharzy
w wieku od 8 do 13 lat, którzy pod okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera będą szlifować swoje kulinarne talenty. Przez cały czas trwania programu trójka znanych jurorów będzie dzielić się z juniorami swoim doświadczeniem oraz wiedzą.

Netto Polska, to wywodząca się z Danii sieć handlowa. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.