Sieć odzieżowa Quiosque wprowadza sprzedaż na żywo w mediach społecznościowych
Istniejąca od ponad 25 lat marka odzieżowa Quiosque, należąca do bydgoskiej PBHSA, stawia na nowe rozwiązania sprzedażowe. Mierząc się z trudną sytuacją związaną z zamknięciem salonów, Quiosque – jako jedna z pierwszych marek na polskim rynku – wprowadziła sprzedaż „na żywo”, którą cyklicznie realizuje w mediach społecznościowych.
Quiosque posiada ponad 180 salonów. Ponad 90 proc. sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Marka – mierząc się z wyjątkową i trudną sytuacją – wprowadza innowacyjne formy sprzedaży, w tym sprzedaż opartą o media społecznościowe.
Marka opiera swój model biznesowy na budowaniu zaufania i lojalności klientów dzięki m.in. osobistym rekomendacjom konsultantów i dbałości o wysoki poziom obsługi. Ponieważ w obecnej sytuacji fizyczny kontakt z klientami jest niemożliwy, sieć postanowiła uruchomić sprzedaż „na żywo” – to koncept, który Quiosque wprowadził jako jeden z pierwszych na polskim rynku.
– Efekt tych działań był natychmiastowy. Liczba widzów jest liczona w setkach i nadal rośnie wraz z każdą emisją. W komentarzach otrzymujemy pozytywne opinie od naszych klientek, co jest dla nas najwyższą nagrodą za naszą pracę – mówi Sergii Sologubovskyi, E-Commerce Manager, Quiosque.
Marka zachęca klientki do zakupów online w swoim sklepie internetowym, oferując im liczne promocje. Quiosque zapewnia też, że dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.
– Sztandarowym produktem Quiosque są sukienki. To po nie klientki przychodzą najczęściej do naszych salonów. Także w sprzedaży „na żywo” sukienki cieszą się największym powodzeniem. Poza tym klientki chętnie wybierają garnitury, a także bluzki – zarówno te bawełniane, jak i eleganckie modele. Quiosque oferuje komplementarną kolekcję odzieży i dodatków dla kobiet więc wybór jest bardzo duży – zapewnia Justyna Kowalik, Chief Marketing Officer Quiosque
6