08.05.2020/13:31

Sieć outletów Factory restartuje obiekty stacjonarne. Rusza nowe centrum w Gliwicach

Największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver, została w poniedziałek ponownie otwarta dla klientów – z nowym obiektem w portfolio. Do centrów Factory w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie, dołączyło Factory Gliwice.

Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół Neinver pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.

– Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Wszystkie centra Factory zostały zdezynfekowane przed otwarciem w przestrzeniach wspólnych i te działania są regularnie powtarzane w ciągu dnia. Przy każdym wejściu pracownicy ochrony kontrolują liczbę osób, znajdujących się w obiekcie, jak również stosowanie się do zaleceń dotyczących maseczek i rękawiczek. Zamknięte zostały place zabaw, kina dla dzieci, strefy restauracyjne czy strefy wypoczynkowe. Restauracje i kawiarnie pracują tylko sprzedając na wynos.

– Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi najemcami i dla nich przygotowaliśmy specjalny przewodnik dotyczący procedur sanitarnych, jak również współpracy z klientem w tym szczególnym czasie. Specjaliści VM przygotowali również poradnik dotyczący rozmieszczenia oferty w sklepach, by z jednej strony dobrze go wyeksponować, a z drugiej dopełnić najwyższych standardów bezpieczeństwa. Uważnie obserwujemy rynek i będziemy reagować na zmieniające się modele zachowań zakupowych wśród klientów – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver w Polsce.

Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.

Klienci outletów na Górnym Śląsku od poniedziałku mogą zrobić zakupy w Factory Gliwice, które zastąpiło otwarty w marcu 2019 roku Silesia Outlet. To obecnie piąte centrum tej marki w kraju i pierwsze na Śląsku. Obiekt został włączony do sieci obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu Neinver, zyskując większą rozpoznawalność wśród partnerów biznesowych w całej Europie.

Sieć Factory to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87.400 mkw powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. Operatorem obiektów jest Neinver.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.