06.08.2019/11:31

Sieć Passa rozwija program lojalnościowy Centuś

Grupa Polskich Sklepów Passa kontynuuje rozwój programu Centuś, poszerzając ofertę programu o kolejne produkty.

W III kwartale br. poszerzona została oferta produktów rybnych, dostępnych w sklepach Grupy. Programem Centuś objęty został tuńczyk w puszce, będący jednym z najchętniej nabywanych przez konsumentów produktów rybnych w puszce.

Centuś to program wprowadzony w sklepach należących do Grupy Passa w 2017 roku, mający na celu zapewnienie klientom utrzymania stałej, dobrej ceny produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów. Produkty obejmowane programem są w nim utrzymywane przez minimum 3 miesiące, najczęściej jest to okres 6 miesięcy lub dłużej, w zależności od zainteresowania konsumentów konkretnym produktem.

Obecnie programem Centuś objętych jest 90 indeksów z rożnych grup asortymentowych, m.in. nabiału, słodyczy, chemii, mrożonek czy produktów sypkich. Produkty wchodzące w skład programu są oznaczane na półkach specjalnym logotypem Centuś. W sklepach znaleźć można również specjalnie dedykowane programowi plakaty, informujące o aktualnej ofercie Centusia.  Wszystko po to, żeby klienci mieli możliwość szybkiego odnalezienia produktów z gwarantowanymi niskimi cenami sprzedaży.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.