Sieć piekarnicza SPC nie będzie już otwierać sklepów franczyzowych
Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie rozwijająca sieć sklepów na terenie województwa mazowieckiego nie będzie już otwierać placówek franczyzowych. Wiemy jaki jest powód tej decyzji.
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie zakończyła projekt uruchamiania sklepów działających na zasadach franczyzy. Nie oznacza to jednak, że nie ma już możliwości prowadzenia piekarni pod logo SPC.
Według przekazanej nam informacji, decyzja o zakończeniu rozbudowy sieci placówek franczyzowych zapadła z myślą o utrzymanie standardów obowiązujących w sieci SPC. Chodzi o to, że w przypadku agencji to spółdzielnia jest właścicielem lokali, co pozwala na ścisłą kontrolę i utrzymanie standardów.
Dla obecnych franczyzobiorców nic się nie zmieniło, działają oni według obowiązujących umów. Zmiany w ofercie współpracy dotyczą tylko nowych partnerów, którzy mają dwie możliwości.
W pierwszym przypadku jest to współpraca w zakresie dostaw pieczywa do punktów sprzedaży detalicznej. Druga – prowadzenie placówki agencyjnej. Spółdzielnia oferuje m.in. pomoc w doborze i adaptacji lokalu, wsparcie marketingowo-reklamowe, szkolenia pracowników oraz regularne dostawy produktów.
Obecnie pod szyldem SPC działa około 60 punktów sprzedaży. Średnia powierzchnia sklepu należącego do sieci Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej w Warszawie wynosi około 80 mkw.
1 komentarz
-
06.12.2018
Chyba chodzi autorowi o AJENCJĘ, z nie ...agencję?