18.05.2018 / 15:47
StoryEditor

Sieć Rossmann wprowadziła do drogerii asortyment ogrodniczy

(Pro Business Solution)
W drogeriach Rossmann pojawiły się stojaki z nasionami i nawozami. To oferta sezonowa uzupełniająca stały asortyment sieci skierowany do kobiet. Według ekspertów z Pro Business Solution, kupując kosmetyki czy zdrową żywność klientki chętnie sięgną po produkty, dzięki którym ich ogród czy balkon stanie się piękniejszy.

– Wszystkie sieci szukają możliwości dodatkowej sprzedaży i zwiększenia koszyka zakupowego. Niektórzy patrzą przez pryzmat kategorii komplementarnych do produktów już obecnych, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 19:04
StoryEditor
Amo’ya od Rossmanna. Sieć buduje rytualny ekosystem wokół nowej marki własnej i aplikacji
Marka Amo‘ya od Rossmanna

Sieć Rossmann wprowadziła do oferty polskich sklepów nową markę własną pod nazwą Amo’ya, która pochodzi od łacińskiego słowa „amo”, które oznacza „kochać”, oraz „ja”, co tworzy wyrażenie „kocham siebie”. Innowacyjność projektu nie wynika ze składu produktu czy projektu opakowań, ale tego, w jaki sposób sieć drogerii obudowała linię kosmetyków swego rodzaju ekosystemem rytuałów, który będzie budowany dzięki aplikacji mobilnej, którą sieć rozwija już od kilku lat.

Linia Amo’ya od Rossmanna to 42 produkty, które - jak zapewnia firma - pomagają nawiązać bliski kontakt z własnym ciałem. Są wśród nich kosmetyki do mycia i kąpieli oraz pielęgn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 17:21
StoryEditor
Rynek piwa pod presją. Sprzedaż spada, a przyszłość jest niepewna
Sprzedaż piwa spada. Jakie są przyczyny kryzysu w branży piwnej (fot. Sorbis/Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku nie przyniosło poprawy sytuacji na rynku piwa w Polsce. Spadająca sprzedaż, niesprzyjająca pogoda i rosnące koszty funkcjonowania to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi mierzy się branża. Co dokładnie kryje się za kurczeniem się tego sektora?

Branża piwowarska w Polsce odnotowała kolejny spadkowy okres. Jak wskazuje Mieszko Musiał, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, tylko od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 05:05