18.05.2018/15:47

Sieć Rossmann wprowadziła do drogerii asortyment ogrodniczy

W drogeriach Rossmann pojawiły się stojaki z nasionami i nawozami. To oferta sezonowa uzupełniająca stały asortyment sieci skierowany do kobiet. Według ekspertów z Pro Business Solution, kupując kosmetyki czy zdrową żywność klientki chętnie sięgną po produkty, dzięki którym ich ogród czy balkon stanie się piękniejszy.

– Wszystkie sieci szukają możliwości dodatkowej sprzedaży i zwiększenia koszyka zakupowego. Niektórzy patrzą przez pryzmat kategorii komplementarnych do produktów już obecnych, a niektórzy przez pryzmat profilu swoich klientów – komentują specjaliści Pro Business Solution.

Według ekspertów w Rossmannie dominują kobiety, a one z kolei najczęściej dbają o ogrody. Stąd sezonowa oferta nawozów i nasion, albo np. stała oferta wina. – To bardzo ciekawe i konsekwentne budowanie lojalności klientów, poprzez wychodzenie poza swoją podstawową ofertę, czyli kosmetyki – czytamy w komentarzu PBS.

Sieć drogerii Rossmann działa w Polsce od 25 lat. W tym czasie firma wydała na inwestycje w Polsce 1,725 mld zł, otworzyła 1246 sklepów i trzy nowoczesne magazyny.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zirytowany klient 19.05.2018

    A kiedy przy kasie przestaną zadawać miliony pytań spowalniających obsługę klienta? Mam już dośc pytań o foliówkę, aplikację, gazetkę, polecany szampon i nie wiadomo co jeszcze!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.