13.10.2016/10:26

Sieć Second Cup wchodzi do Polski

Dział Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank został wybrany przez sieć kawiarni Second Cup na doradcę, który pomoże jej w rozwoju na polskim rynku. Kanadyjska sieć ma ambitne plany. W ciągu 3 lat planuje otwarcie 80 lokali. Pierwszy punkt Second Cup ruszy już niebawem w poznańskim centrum handlowym Posnania.

Second Cup to największa kanadyjska sieć kawiarni, która rozwija się na całym świecie. Pod tym szyldem funkcjonuje obecnie prawie 500 lokali, z czego 325 w Kanadzie. Marka wyróżnia się szczególną dbałością o najwyższą jakość ziaren kawy oraz proekologiczną postawą w prowadzeniu biznesu. - Do wejścia na polski rynek zachęciły nas jego dobre perspektywy i wciąż olbrzymi potencjał rozwoju w segmencie gastronomicznym. Jestem przekonany, że wraz z doświadczonym zespołem doradców z Knight Frank uda nam się zdobyć zaufanie klientów i satysfakcjonującą pozycję na rynku. W ciągu trzech lat chcemy otworzyć 80 lokali w całej Polsce – mówi Patryk Kozłowski, dyrektor ds. operacyjnych, odpowiedzialny za rozwój sieci w regionie CEE.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości rozwijania w Polsce tak znanej na świecie marki jaką jest sieć kawiarni Second Cup. Łączy ona w sobie nowoczesny design lokali, pyszną kawę i niepowtarzalną atmosferę. Jestem przekonana, że bardzo szybko zyska lojalną grupę klientów – komentuje Kinga Zabłocka, leasing manager w dziale wynajmu powierzchni handlowych w Knight Frank.

Kawiarnie Second Cup będą otwierane nie tylko w największych miastach Polski, ale również w tych średniej wielkości. Sieć będzie obecna w różnych formatach, zarówno w galeriach handlowych i centrach biznesowych, jak i przy uczęszczanych ulicach i deptakach. Będą to kawiarnie, gdzie będzie można wejść i usiąść, jak i punkty z ofertą na wynos. - Podjęliśmy już rozmowy z największymi deweloperami i inwestorami tzw. obiektów mixed use, którzy coraz bardziej świadomie podchodzą do komercjalizacji powierzchni handlowo – usługowych towarzyszących powierzchniom biurowym. Poprzez wprowadzenie kawiarni Second Cup mamy nadzieję zwiększać atrakcyjność tych budynków wśród najemców i ich pracowników.” – mówi Kinga Zabłocka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.