31.03.2021/09:06

Sieć sklepów 7-Eleven stworzyła... własny serial anime

Japoński oddział sieci 7-Eleven w ramach najnowszej kampanii marketingowej przygotował mini-serial, który publikowany jest w odcinkach w serwisie YouTube. Krótkie filmiki utrzymane są w konwencji anime, wyjątkowo popularnej w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także