20.10.2020/14:10

Sieć Groszek zmienia logo i wprowadza nową aranżację wnętrz sklepów. Detalista oferuje też nowe rozwiązania wspierające franczyzobiorców

Groszek, jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych działająca w ramach Grupy Eurocash obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala   m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • producent_upadły 21.10.2020

    Sieć, licząca już ponad 1920 placówek. Tzn, ze teraz będzie możliwość wystawienia "faktur marketingowych za remodeling" (ja płaciłem ok. 50-100,-zł za remodeling jednego sklepu DC) .Tu chodzi także o to!!! Prawda Panie Prezesie ?

  • Praktyk 21.10.2020

    stylistyka z "czelusci" lat 1990-ch.

  • Amman 20.10.2020

    Co ten Eurocash wyprawia z logotypami swoich brandów? Wszystkie zmienia na jakieś straszne obrzydlistwa bez ładu i składu :/

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także