20.10.2020/14:10

Sieć Groszek zmienia logo i wprowadza nową aranżację wnętrz sklepów. Detalista oferuje też nowe rozwiązania wspierające franczyzobiorców

Groszek, jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych działająca w ramach Grupy Eurocash obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala   m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • producent_upadły 21.10.2020

    Sieć, licząca już ponad 1920 placówek. Tzn, ze teraz będzie możliwość wystawienia "faktur marketingowych za remodeling" (ja płaciłem ok. 50-100,-zł za remodeling jednego sklepu DC) .Tu chodzi także o to!!! Prawda Panie Prezesie ?

  • Praktyk 21.10.2020

    stylistyka z "czelusci" lat 1990-ch.

  • Amman 20.10.2020

    Co ten Eurocash wyprawia z logotypami swoich brandów? Wszystkie zmienia na jakieś straszne obrzydlistwa bez ładu i składu :/

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także