23.06.2020/10:24

Sieć sklepów z alkoholami Al.Capone wkracza na Mazowsze i zapowiada ekspansję

Al. Capone realizuje plan ekspansji po odmrożeniu gospodarczym. Sieć sklepów od początku czerwca wystartowała z nowymi otwarciami, realizując swoje założenia rozwojowe na 2020 r.

Pierwsze po pandemii otwarcie sklepu odbyło się u bram Bieszczad w miejscowości Lesko. Kolejne debiuty pod szyldem Al.Capone odbyły się 20 czerwca w Warszawie i Grodzisku Mazowieckim. Swój zasięg firma buduje za pomocą modelu sklepów własnych oraz franczyzy.

W ciągu najbliższych tygodni planowane są kolejne otwarcia. Nowe punkty już w lipcu zostaną otwarte w Konstancinie Jeziornie, Nowym Sączu i Ropczycach. Mapa działań ekspansyjnych to teren całej Polski, kolejne otwarcia w sierpniu to punkty od północnych granic, przez centrum po południe kraju.

Marka Al.Capone działa na rynku od przeszło 10 lat. W planach sieci jest dalsza ekspansja, w Polsce od kilku lat obserwowany jest stały rosnący trend, coraz większe zainteresowanie franczyzą, jako modelem biznesowym. Rozpoznawalność marki rośnie, co ułatwia jej rozwój, mimo ograniczeń wynikających z pandemii.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.