11.10.2016/07:32

Sieć SPAR chce podwoić obroty w Polsce do 2020 r.

Należąca do Grupy Bać-Pol sieć sklepów SPAR będzie zarządzać w 2020 r. siecią 379 sklepów, a jej obroty sięgną 1,3 mld zł. Władze sieci podkreślają, że jest to plan minimum dla firmy.

Na koniec 2016 r. SPAR w Polsce będzie miał 220 sklepów, a sprzedaż 523 mln zł. Leszek Bać, prezes sieci SPAR i Grupy Bać-Pol podkreślił, że jest to plan minimum dla spółki na najbliższe miesiące.

W 2017 r. wartość sprzedaży przekroczy 891 mln zł, a liczba sklepów 271. W ciągu kolejnych trzech lat sieci przybędzie ponad 110 placówek (a powierzchnia sklepów wzrośnie z 54 tys. mkw. w 2016 r. do 94 tys. mkw. w roku 2020.)

SPAR Polska działa w Polsceod 1996 r., rok później otwarte zostały pierwsze sklepy należące do sieci. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 200 punktów detalicznych oznaczonych charakterystycznym zielono-czerwonym logo. W 2010 roku SPAR Polska połączył się z Grupą Kapitałową Bać-Pol.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • powodzenia 11.10.2016

    Powodzenia

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.