30.01.2017 / 08:13
StoryEditor

Sieć Społem otworzyła nowy sklep przy ul. Grunwaldzkiej w Nowym Sączu

()
Sieć PSS Społem otworzyła piętnasty sklep w Nowym Sączu – podaje portal sądeczanin.info. Nowoczesny punkt nr 73 przy ul. Grunwaldzkiej 138 stanął na miejscu starego sklepu. Placówka o powierzchni około  250 mkw. ma dodatkowe zaplecze oraz parking.

Sklep jest w pełni monitorowany i zatrudnia łącznie 10 osób. Zakupy można w nim robić od poniedziałku do piątku w godz. od 6 do 21, a w soboty od godz. 6 do 21. W sklepie jest: ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 50% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 20:30
StoryEditor
Właściciel Biedronki zdradza ambicje na 2025 r. Czego spodziewa się spółka?
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Na początku sierpnia br. Grupa Jeronimo Martins ujawniła prognozę, w której przedstawiła swoje plany i kluczowe wyzwania na kolejne miesiące 2025 r. W dokumencie władze koncernu podkreślają, że w niepewnym otoczeniu gospodarczym marki należące do grupy - m.in. Biedronka, Pingo Doce, Ara - mają utrzymać konkurencyjność cenową, zaufanie konsumentów oraz wzmocnić pozycje rynkowe.

Wzrost płacy minimalnej w Polsce o 9,2% zwiększył dochody rozporządzalne gospodarstw domowych. Jednak – jak zauważa spółka – intensywność konkurencji w handlu spożywczym nie sła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 14:27
StoryEditor
Vollmart i JBB Bałdyga nawiązują współpracę. W hard dyskontach pojawią się lady mięsne, w koncepcie "store in store" [NASZ NEWS]

Sieć hard dyskontów Vollmart wraz z JBB Bałdyga uruchamiają pilotaż konceptu "store in store". W wybranych sklepach sieci pojawią się tradycyjne lady mięsne z wysokiej jakości produktami. To jeden z najważniejszych projektów partnerskich Vollmartu. Detalista podpisał też kilka umów współpracy z innymi podmiotami. "Wspólny rozwój to nasza przewaga konkurencyjna" – zapewnia Dawid Muskus, dyrektor marketingu i sprzedaży Vollmart.

Sieć hard dyskontów Vollmart systematycznie rozwija strategię współpracy z polskimi partnerami, nie tylko w zakresie dostaw produktów, ale także w obszarach marketingowych, op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 15:11