02.06.2020/13:01

Sieć Żabka przed sezonem letnim rusza z konceptem lodziarni z ofertą markową

W sklepach sieci Żabka pojawił się koncept „Lodziarnia pełna marek”, w ramach którego dostępne są lody markowe – popularnych marek lodowych, ale też lodowe wersje markowych słodyczy. Sieć wspiera nowy koncept dwutygodniową promocją oraz ofertami specjalnymi dla użytkowników aplikacji mobilnej.

Żabka rozwija koncept „Lodziarnia pełna marek”, proponując ofertę składającą się w części ze znanych i popularnych marek, a w części z lodowych wersji produktów nie kojarzonych dotychczas z lodami, np. Tymbark, Milka czy Kinder Bueno. Lodowy koncept wskazuje na spójność długofalowej strategii marketingowej sieci, która dawniej promowała się jako największa sieć kawiarni w Polsce – „lodziarnie” wydają się logiczną kontynuacją „kawiarni”.

– Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie „Lodziarnia pełna marek”, oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci. W jej ramach w Żabkach znajdziemy zarówno popularne lody Magnum w nowych wariantach smakowych, ale także mniej oczywiste smaki, jak lodowe wersje produktów Tymbark, Milka czy Kinder Bueno. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.