20.02.2023 / 15:48
StoryEditor

Sieci handlowe apelują do klientów o zachowanie kultury. Nie wyżywajcie się na pracownikach sklepów!

Ton inwektyw kierowanych wobec pracowników sklepów jest coraz ostrzejszy (fot. Shutterstock)
Duńskie sieci Salling Group i HK Handel zauważają, że w ostatnim czasie nasiliła się częstotliwość ataków słownych na pracowników sklepów. Co więcej, ton inwektyw kierowanych wobec zatrudnionych w handlu jest coraz ostrzejszy – „czy ty nic nie rozumiesz, głupia suko”, „otwórz jeszcze jedno pudełko, idioto”,  „za co właściwie ci płacą” – to tylko niektóre przykłady tego, jak odnoszą się osoby odwiedzające sklepy do pracowników marketów.

Louise Gade, dyrektor HR Salling Group, zauważa, że rosnąca agresja wobec pracowników sklepów to zjawisko, które nabrało rozpędu podczas pandemii COVID-19. – W tym roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 08:58
StoryEditor
Drogerie Hebe notują wzrost sprzedaży o 8,5 proc. Jednak wskaźnik LFL jest znacznie niższy od inflacji, a marża spadła o ponad połowę
Drogerie Hebe podają wyniki finansowe za I kw. 2025 r. (fot. M. Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl)

Pomimo silniejszej konkurencji, w pierwszym kwartale 2025 r. drogerie Hebe zwiększyły sprzedaż o 8,5 proc. w walucie lokalnej, przy wskaźniku LFL wynoszącym 1,9 proc. Sprzedaż w euro osiągnęła 145 milionów, o 11,9 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2024 roku.

Jak podaje spółka, strategia wzmocnienia inwestycji cenowych spowodowała wewnętrzną deflację i wpłynęła na marżę sieci. EBITDA wyniosła 3 miliony euro, o 57,4 proc. mniej niż w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę to będą "grosze"
Dino wprowadza promocję piwa 10 + 10 gratis na majówkę 2025 (fot. Dino + Canva)

Nie tylko Biedronka i Lidl mają swoją promocję piwa 12+12 gratis. Również sieć sklepów Dino przygotowało podobną promocję, czyli 10+10 piw gratis na majówkę. Kiedy i na jakich warunkach można kupić trunki w Dino?

W artykule przeczytasz: 

  • Promocja 10+10 piw gratis w Dino
  • Nowa gazetka Dino i oferta piwa
  • Promocja na piwo w Dino bez aplikacji i karty lojalnościowej
  • Czy Dino jest otwarte 2 maja?

Promocja 10+10 piw gratis w Dino

Zarówno Biedronka, jak i Lidl przygotowały na majówkę promocję piwa typu 12 + 12 gratis. Również Dino przygotowała specjalną promocję piwa dla amatorów tego trunku.

W sklepach polskiej sieci Dino w okresie majówki można kupić 20 butelek piwa Harnaś w promocji 10+10 gratis. Dino podaje, że przy tej ofercie jednostkowa cena piwa w promocji wynosi zaledwie 1,59 zł.

Klienci Dino mogą również kupić piwo Łomża Jasne w puszcze w ramach promocji 6+6 gratis. Natomiast w ofercie 2+2 gratis można kupić smakowe piwa bezalkoholowe Żywiec.

image

Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Nowa gazetka Dino i oferta piwa

Więcej ofert na piwo w promocji można także znaleźć w nowej gazetce Dino

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:46