20.02.2023 / 15:48
StoryEditor

Sieci handlowe apelują do klientów o zachowanie kultury. Nie wyżywajcie się na pracownikach sklepów!

Ton inwektyw kierowanych wobec pracowników sklepów jest coraz ostrzejszy (fot. Shutterstock)
Duńskie sieci Salling Group i HK Handel zauważają, że w ostatnim czasie nasiliła się częstotliwość ataków słownych na pracowników sklepów. Co więcej, ton inwektyw kierowanych wobec zatrudnionych w handlu jest coraz ostrzejszy – „czy ty nic nie rozumiesz, głupia suko”, „otwórz jeszcze jedno pudełko, idioto”,  „za co właściwie ci płacą” – to tylko niektóre przykłady tego, jak odnoszą się osoby odwiedzające sklepy do pracowników marketów.

Louise Gade, dyrektor HR Salling Group, zauważa, że rosnąca agresja wobec pracowników sklepów to zjawisko, które nabrało rozpędu podczas pandemii COVID-19. – W tym roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Biedronka chwali się coraz szerszą ofertą prozdrowotną oraz czyszczeniem etykiet produktów marki własnej
w sieci Biedronka w minionym roku wprowadzono 73 nowe prozdrowotne produkty marki własnej (fot. Envato Elements)
Sieć Biedronka wprowadziła na rynek w minionym roku 73 nowe produkty marki własnej, które mają zachęcać konsumentów do zdrowszych nawyków żywieniowych. Detalista modyfikuje składy niektórych produktów, m.in. redukując zawartość cukru, soli i tłuszczy, a także "czyści etykiety" z niezdrowych dodatków.

Jak podaje Jeronimo Martins, w sieci Biedronka w minionym roku wprowadzono 73 nowe prozdrowotne produkty marki własnej. Łącznie na rynek wprowadzono 39 nowych produktów z ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 19:08
StoryEditor
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów
Delikatesy Centrum akceptują karty lojalnościowe Biedronki i Lidla (youtube.com/@DelikatesyCentrum)
Pierwszy dzień obowiązywania nowej promocji zaplanowanej przez Delikatesy Centrum był dla sieci handlowej na tyle satysfakcjonujący, że postanowiła podzielić się jej wynikiem. Tylko 8 kwietnia br., kiedy sieć zaczęła akceptować karty lojalnościowe Lidla i Biedronki, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Delikatesy Centrum chcą przyciągnąć do siebie klientów dwóch największych sieci dyskontów. Ze specjalnych promocji w sieci mogą skorzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 11:52